kellő hozzáértés nélkül 20 bank ajánlatát értelmezni, átlátni (vagy csak fizikailag őket végigjárni) –főleg, ha az ember határidőkhöz kötött pl. egy adásvételi szerződés miatt, LEHETETLEN FELADATNAK tűnhet
sok esetben a szolgáltatóknak NEM ÉRDEKÜK a 100%-ban egyértelmű és teljes tájékoztatás
egy banki ügyintézőnek szinte lehetetlen mindenre kiterjedő tájékoztatást adni
helyenként emiatt TÚL SOK, máshol TÚL KEVÉS az INFORMÁCIÓ
sok lényeges elem NEM PUBLIKUS
NEM KÖTELESEK a bankok döntéseiket indokolni
akciók jönnek-mennek, szinte képtelenség napi szinten képben lenni mindenről
jogszabályi változások sokasága
Ijesztő ez így Önnek? Megértjük, ha így érzi. Szerintünk is az. Pontosan ezért hoztuk létre szolgáltatásunkat, hogy segítsünk eligazodni ebben a témakörben.